Igunia wielki mały człowiek 660 gram

Igunia wielki mały człowiek 660 gram
ŻYJ Z CAŁYCH SIŁ...

czwartek, 22 marca 2012

Wizyta u ortodonty....

Wiem, wiem... jakbym miała za mało wizyt lekarskich. Ale przy okazji , że jechałam z Hubim do ortodontki, zabrałam też Igunię. Zaobserwowałam bowiem, że ząbki Iguni nie specjalnie prosto rosną i ma dość wąską szczękę od respiratora. Ortodontka zaproponowała Idze płyteczkę. Nie wiem za bardzo jak to wygląda, ale ma Jej to pomóc, tym bardziej że Iga uwielbia ssać paluszki i to wszystkie. Za to całkowicie odrzuca smoczka. Przeczytałam, też, że pomocne jest to dla dzieci z zaburzeniami mowy. No zobaczymy, jak to technicznie nam wyjdzie i czy Iga będzie bez sprzeciwu ją nosić.

Kolejna sprawa, że w przyszłym tygodniu robię Idze wolne od rehabilitacji, totalny STRAJK!!! Od 3 listopada 2010 r. , ćwiczy codziennie, dzień w dzień, oczywiście z krótkimi przerwami, jak jest chora. Wszędzie Ją gdzieś ciągam jak ma porę snu. Po konsultacji z rehabilitantem uznałam , że musi odpocząć, zasłużyła na to.


3 komentarze:

dzielny Franek pisze...

Oj tak, odpoczynek od rehabilitacji to dla naszych dzieciaczków bardzo ważna rzecz. Nie zdziw się, jesli po tej przerwie mała zrobi ogromny skok - mózg będzie miał czas, aby przetworzyc wszystkie bodźce.
Miłego lenistwa, Iguniu!!:)

Czy pani ortodontka miała na myśli wkładkę przedsionkową?

PATRYCJA pisze...

Agnieszko, ortodontka nazwała to płyteczką, ale tak sprawdziłam to płytka przedsionkowa. Fachowa nazwa korektor zgryzu - płytka przedsionkowa dla dzieci.

- zapewnia warunki rozwoju prawidłowego zgryzu u dziecka

- służy do odzwyczajenia dziecka od nawyku ssania: smoczka, palca, warg

- stosowany do terapii dzieci z zaburzeniami mowy

Impladent Lublin pisze...

Obie jesteście bardzo dzielne. Dużo zdrówka dla Iguni.