Igunia wielki mały człowiek 660 gram

Igunia wielki mały człowiek 660 gram
ŻYJ Z CAŁYCH SIŁ...

środa, 12 stycznia 2011

Kolejne kontole...

Nadeszła kolejna kontrola okulistyczna tj. 12 stycznia 2011, na której dowiedziałam się ,że z lewym oczkiem Iguni jest bardzo źle, całkowite odwarstwienie siatkówki. Byłam przerażona, dużo czytam więc wiedziałam co to oznacza dla mojej małej córeczki- ślepotę na jedno oko. Dr. Więckowska nie pozostawiła nam złudzeń, ale nie to było najgorsze. Doradziła nam, że Ona na naszym miejscu nic by z ty nie robiła, ponieważ to dziecko już i tak dużo przeszło. Ale ja, jako Matka i Rodzic nie mogę nic nie robić? Zrozpaczona wróciłam do domu i wykonałam telefon do profesora Prosta do Warszawy w celu umówienia wizyty.

I pojechałam.... po dokładnym obejrzeniu oczek, profesor oczywiście potwierdził wcześniejszą diagnozę. Wróciłam na tyle szczęśliwa, że nie dowiedziałam się niczego innego o czym bym wcześniej nie wiedziała. Wyznaczono nam termin operacji na 7 lutego 2011 ( operacja opasania siatkówki).


Brak komentarzy: