Igunia wielki mały człowiek 660 gram

Igunia wielki mały człowiek 660 gram
ŻYJ Z CAŁYCH SIŁ...

wtorek, 25 listopada 2014

Dzień pluszowego misia...

Wczoraj Igunia zasnęła ponoć przy podwieczorku w przedszkolu... ( około godziny 14.00). Zaraz dostałam telefon z informacją, że Iga śpi i ma gorączkę... Szybciutko wsiadałam do auta i byłam w przedszkolu. Odebrałam swojego śpiocha i wróciłam do domciu...
Iga z pół godziny się pokręciła po mieszkaniu, nie miała apetytu... po czym znów zasnęła... I tak spała do godziny 20.30. Gorączka nie odpuszczała. Cały czas miała 38.7. Po przebudzeniu zaczęła ni stąd ni zowąd śpiewać piosenkę poznaną pewnie w przedszkolu "Jestem sobie Przedszkolaczek", zjadła kolacyjkę, zażyła leki i znowu poszła spać... Przespała całą noc... Wstała wypoczęta, wyspana (chyba za wszystkie czasy), a najważniejsze bez gorączki... Zostawiłam ją w domu na obserwacji, gdyby się czasem okazało, że to nie wynik przemęczenia tylko jakiś wstrętny wirus... Niestety ominął nas fajny dzień w przedszkolu... DZIEŃ PLUSZOWEGO MISIA... zatem w tym dniu tulimy wszystkie misie w domciu...


3 komentarze:

Anna pisze...

Kochana wymęczona Igunia.... A wiesz co? Czytając ten post przypomniała nam się nasza rozmowa jeszcze jakiś czas temu jak martwiłaś się że Iga nic nie mówi... pamiętasz co Ci powiedziałam? Żebyś dała jej czas! I teraz masz- śpiewa piosenki!!!!! Geniusz mały! :) Wspaniały cudek:) Ucałuj ją:)

Anonimowy pisze...

u nas też jakaś jednodniowa dziwna gorączka :( nie lubię nie wiedzieć o co chodzi..

Zdrówka dla Igi!

PS. Mała robi się coraz bardziej.. dziewczęca. Zawsze była śliczna, ale jakaś taka dorosło-urocza się robi :D

PATRYCJA pisze...

Dziękujemy i pozdrawiamy... :)