Igunia wielki mały człowiek 660 gram

Igunia wielki mały człowiek 660 gram
ŻYJ Z CAŁYCH SIŁ...

niedziela, 8 stycznia 2012

WOŚP dla wcześniaków :-)




Dzisiaj Orkiestra zagra po raz XX i tym razem między innymi i po raz kolejny dla WCZEŚNIAKÓW. Kilka lat temu nie sądziłam, że sprzęt zakupiony przez WOŚP uratuje życie mojemu dziecku.Dziś to WIEM, że gdyby nie Jurek Owsiak, Jego Orkiestra, Wszyscy, którzy wspierają WOŚP i zakupiony sprzęt ratujący życie tym najmniejszym i najsłabszym, moja Córeczka być może nie miałaby szans żyć i być z Nami, a My nie mielibyśmy okazji codziennie oglądać Jej słodkiego uśmiechu...Z tego miejsca na naszym blogu wszystkim bardzo DZIĘKUJĘ!!! Jestem dozgonnie wdzięczna za inicjatywę Jurka Owsiaka, bo nie wyobrażam sobie dzisiejszego dnia, jutrzejszego i każdego kolejnego bez mojej Kruszynki, która wniosła tyle szczęścia i radości do mojego życia. A Orkiestra niech gra do końca świata i o jeden dzień dłużej.




1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Huba jaki już wielki, pozdrowionka od ciotki-klotki :)))