Igunia wielki mały człowiek 660 gram

Igunia wielki mały człowiek 660 gram
ŻYJ Z CAŁYCH SIŁ...

poniedziałek, 25 lutego 2013

Wwr w toku...

Wreszcie po pełnych 4 tygodniach od złożenia wniosku dostaliśmy "zaproszenie" do Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej na wstępną psychologiczną ocenę rozwoju. I to wszystko w ramach załatwiania wczesnego wspomagania (wwr) dla Iguni. Zadania i rekwizyty niezbędne do oceny rozwoju okazały się identyczne, które kiedyś wykonywałam Iguni prywatnie.  Tym razem wypadły lepiej, ale jak to Iga, co chciała to wykonała, a co nie to nie. Jak Pani psycholog weszła z wielką torbą różnorodnych przedmiotów Iga wykazała zainteresowanie. Początki też były obiecujące, ładnie wykonywała polecenia do momentu kiedy miała wskazywać kółeczka i inne figury tego samego koloru.Wyniki dostaniemy na piśmie, więc pewnie dowiem się dokładnie jak oceniono moją Córcię. W środę kolejna wizyta u Pani psycholog.

Ale przy okazji rozmowy dowiedziałam się, że Idze wczesne wspomaganie rozwoju należało się już w momencie kiedy wiedziałam, że Igunia nie będzie widzieć na jedno oczko. I wcale nie potrzebne było do tego orzeczenie o niepełnosprawności. W/w orzeczenie potrzebne jest tylko i wyłącznie Poradni do wglądu i wrzucenia do reszty dokumentów. Wwr zaczęłam interesować się dopiero przy okazji przedszkola, pewnie jak większość rodziców. To czy Iga dostanie się do przedszkola jak i czy będzie miała wczesne wspomaganie jak na razie stoi po znakiem zapytania? Chętnych jest wielu, a specjaliści ponoć czasowo nie są w stanie przyjąć wszystkich zainteresowanych.

Brak komentarzy: